torsdag 22. mars 2012

Sykestue.



Utrolig men sant. I går gikk turen til dyrlegen, Teabag var irritert på det ene øyet. Med nærmere ettersyn kunne jeg tydelig se en rift i hornhinna. Å dyrlegen kunne bekrefte at der var en rift og at det sitter en torne inni. Tornen ble fjernet og tross alt så det greit ut.
Så, når freden hadde senket seg i går kveld og jeg hadde lent meg godt tilbake i sofaen, ser jeg til min store forundring at også Latte er irritert på et øye. Og med nærmere ettersyn kan jeg se en rift på hennes øye også. 
Dermed gikk turen til dyrlegen i dag igjen, der plukket de ut en tilsvarende torne fra Lattes øye. Den satt  noe dypere, men hun har vært heldig hun også. 

Og jeg som hadde gledet meg til helgen, skulle stille Latte på prøve på Hovden, men nå er hun sykemeldt.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar