mandag 16. juni 2014

Tilbakeblikk

Ja, jeg har vært dårlig på oppdatering, og vi som har så mye kjekt å fortelle.
Instagram få litt av skylden, og så er det den tiden som aldri strekker helt til. 
Vinter, vår og lenger enn langt har gått siden sist og mye har skjedd. Jeg gjør et hopp tilbake til et av de store hødepunkta, som fant sted i påsken. Da rigget vi oss til i håp om å få oppleve orreleik på heia.


 Å det gjorde vi. Opp og ut lenge før sola hadde tenkt å stå opp. Det kurret og kakklet rundt oss i hele heia, en fantastisk opplevelse. Denne karen her hadde en danse oppvisning uten like rett utenfor skjulestedet mitt. Han var til og med oppå steinen jeg satt under flere ganger.



 Mitt lille skjulested, fungerte veldig bra.



Slik var stemningen da vi ruslet hjem på morgenkvisten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar